U heeft een aanmaning ontvangen.
In onze online omgeving kunt u reageren op deze aanmaning en direct een betaling doen. Bij de sommatie heeft u mogelijk de logingevens gekregen van ons. Heeft u deze niet ontvangen neem dan contact op met een medewerker van Florijn Incasso om deze alsnog te krijgen.
In onze omgeving kunt u kijken welke dossiers wij tegen u in behandeling hebben, wat er totaal verschuldigd is en u kunt direct betalen. Mocht dit niet in eens mogelijk zijn kunt u een voorstel doen tot het treffen van een betalingsregeling. Ook kunt u direct in het dossier reageren. U kunt dit voor zowel een individuele zaak doen maar ook voor meerdere zaken tegelijk. Onze omgeving hebben wij in twee talen gebouwd. Wel zo makkelijk.
Veelgestelde vragen
Ik ben het niet (helemaal) eens met de nota/vordering. Wat kan ik doen?
Mocht u het niet eens zijn met de vordering dan kunt u verweer voeren. Onderbouw uw verweer goed en vermeldt ook hierbij ons dossiernummer. Wij leggen vervolgens uw verweer voor aan onze opdrachtgever en reageren vervolgens op uw verweer. U kunt uw verweer sturen naar Florijn Incasso, Zwedenlaan 22, 9403 DE Assen of e-mailen aan info@florijnincasso.nl.Ik kan niet in één keer betalen.. kan ik een regeling treffen?
In principe dient u de vordering in één keer aan ons te voldoen binnen de aangegeven termijn in de brief die wij u hebben toegezonden. Als dit niet lukt, kunt u een voorstel tot betaling sturen aan ons. Stuurt u hierbij uw dossiernummer mee. Het kan zijn dat wij u vragen een inkomsten en uitgavenformulier in te vullen zodat wij uw voorstel kunnen toetsen aan uw financiële ruimte. Als u reeds gedagvaard bent kunt u geen regeling meer treffen en dient het totale bedrag te zijn voldaan binnen drie dagen voor de zittingsdatum.Ik heb al betaald. Wat moet ik doen?
Mocht u de vordering al betaald hebben stuurt u ons dan een kopie van het betalingsbewijs toe. Dit mag een bankafschrift zijn of een verklaring van de eisende partij dat u reeds betaald hebt. U kunt dit sturen aan Florijn Incasso, Zwedenlaan 22, 9403 DE Assen of aan ons e-mailen info@florijnincasso.nl Vermeld vooral het dossiernummer zodat wij uw bericht kunnen koppelen aan het bij ons bekende dossier.Waarom betaal ik meer dan de hoofdsom?
U betaalt inderdaad niet alleen het oorspronkelijke, verschuldigde bedrag (de zogenoemde hoofdsom). Ook de rente en de gemaakte kosten worden aan u doorberekend omdat u in verzuim bent gebleven.Hoe kan ik betalen?
U kunt de vordering voldoen door het totale bedrag binnen de aangegeven termijn over te maken aan Florijn Incasso op derdengeldenrekening NL22RABO0132588668. Vermeld bij betaling ons dossiernummer. U vindt ons dossiernummer en de gestelde termijn waarbinnen u de vordering dient te voldoen in de brief die wij u hebben toegezonden. Betalen kan ook nu direct via iDeal.
Betaal via iDeal